Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Η πρωινή μου ρουτίνα! Το δικό μου τελετουργικό..

Αφού διάβασα μερικά βιβλία αυτοβελτίωσης, αφού διάβασα την πρωινή ρουτίνα πολλών επιτυχημένων ανθρώπων στο πλανήτη, αφού έψαξα και συγκέντρωσα υλικό απο το google για το πως θα έχετε μια πιο παραγωγική ημέρα και αφού τα παιδιά πλέον δεν με ξυπνούν το βράδυ (το περάσαμε το στάδιο αυτό) κατέληξα στο συμπέρασμα οτι πρέπει να ξυπνάω πρωί. 
Ευτυχώς ο ύπνος δεν μου αρέσει, τον χρησιμοποιώ μόνο για ανάγκη και όχι για απόλαυση (αυτό θέλω να πετύχω και με το φαγητό...). Γενικά δεν μου αρέσει το χουζούρι, μόλις ανοίξω τα μάτια μου πρέπει να σηκωθώ, αλλιώς πιστεύω οτι έχασα την ημέρα. Καμιά φορά, να σας πω ζηλεύω αυτούς που κοιμούνται με τις ώρες το πρωί και δεν σηκώνονται αν δεν πάει 11:00. Πως το κάνουν; 
Ναι εντάξει, κοιμάμαι με τις κότες, αλλά έτσι μπορώ να τα "βγάλω πέρα" την επόμενη μέρα και δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω το πρωινό μου τελετουργικό.

Στην αρχή νόμιζα οτι 06:00 το πρωί ήταν η σωστή μου ώρα. Όμως πάλι κάτι μου έφταιγε μέσα στην ημέρα. Έτσι άρχισα να ξυπνάω στις 05:00 και κατάλαβα οτι αυτό είναι το "ρολόι" μου. 
Δε πιέστηκα καθόλου, πολλές φορές περιμένω να χτυπήσει το ξυπνητήρι.. (τώρα λίγο με την αλλαγή της ώρας θα ζοριστώ αλλά αμέσως μπάινω σε πρόγραμμα).
"Και τι κάνεις απ τα χαράματα" θα μου πεις;; 

1. Βρίσκω την ηρεμία μου. Πίνω το πρώτο ποτήρι με νερό και φτιάχνω ένα καφέ που απολαμβάνω όσο τίποτα. Πολύ σημαντικό βρε παιδιά να έχεις χρόνο για σένα. Ρίχνω μια ματιά απ έξω, σκοτάδι ακόμα, με πιάνει μια αισιοδοξία που θα προλάβω να δω το χάραμα. Αγαπώ το ξεκίνημα της ημέρας...!

2. Γράφω τις σκέψεις μου, κάνω το λεγόμενο "journaling". Δηλαδή αρχίζω να γράφω και όπως βγει, άλλες φορές βγάζω τα παράπονά μου, άλλες πάλι σχεδιάζω τη ζωή μου και αυτά που θέλω να κάνω για μένα, άλλοτε σκέψεις για τα παιδιά, ιδέες, projects που έχω στο μυαλό μου, γράφω ευγνωμοσύνη και διάφορα άλλα. 

3. Σειρά έχει να οργανωθώ, να δω τη μέρα μου και φτιάχνω την to do list μου.

4. Αφού έγιναν αυτά πρέπει να ξεμουδιάσω και λίγο.. κάνω λίγη γυμναστική (λίγες ασκήσεις μη φανταστείς τίποτα περίπλοκο).

5. Μετά πιάνω τα βιβλία μου και διαβάζω.. (θα σας κάνω άλλη ανάρτηση τι διαβάζω το πρωί και τι το βράδυ.. βοηθάει αυτό).

6. Φτιάχνω το πρωινό μου, τις βιταμίνες μου και 07:00 ξεκινάω την ρουτίνα καθαριότητας μου.

Όλα αυτά μου έχουν γίνει συνήθεια..  και η καλή μέρα απ το πρωί φαίνεται!
Ελπίζω να βοήθησα! 

Φιλιά Ε. 

4 σχόλια:

  1. Να κάνουμε σχολιάκι Ελεν μου γιατί το χουμε το μπλοκ ε;
    Το να είσαι οργανωμένο άτομο κάνει την ζωή σου εύκολη μακάρι να το είχα και εγώ...με τίποτα δεν ξυπνάω τόσο πρωί.. ξυπνώ κατά τις 7 περίπου αλλά κάνω το ακριβώς αντίθετο, αφού δεν σηκώνομαι από το κρεββάτι για καμιά ώρα.. μου αρέσει να ακούω μουσική από το τραντζιστοράκι μου με ακουστικά για να μην ξυπνήσω τον καλό μου...
    Τώρα πια μεγάλωσαν παιδιά και εγγόνια και δεν έχουμε υποχρεώσεις οπότε και οι ρυθμοί μας έχουν πέσει και απολαμβάνουμε τον χρόνο μας όπως εμείς θέλουμε!!όπως λέμε και στην πατρίδα μου την Σαλονίκη χαλλλλαρά! 🤣🤣
    Να κάνεις στην ζωή σου ότι μπορείς για να την κάνεις πιο όμορφη για σενα και την οικογένειά σου..καλή εβδομάδα!!! 🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σκεφτείς οτι οταν ηταν τα παιδιά μικρά (τώρα είναι 11) ήταν "χειρότερα", δηλαδή είχα τρέλα με το πρόγραμμα και την οργάνωση. Γι αυτό και δεν μπορώ να πω οτι κουράστηκα με τα δίδυμα. Το πρωινό μου τελετουργικό όμως με βοηθάει να είμαι πιο παραγωγική μέσα στην ημέρα! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο!!

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Ελένη, χαίρομαι που σε γνωρίζω. Να χαίρεσαι τα διδυμάκια σου. Εγώ τώρα τελευταία ξυπνάω πολύ πρωί και πράγματι είναι απόλαυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήρθες!! Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;;