Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Ανοιξιάτικη καθαριότητα : εβδομάδα 1η

Στην προηγούμενη ανάρτηση σας έδειξα το πρόγραμμα της ανοιξιάτικης καθαριότητας μου.. όμως σκέφτηκα "καλά τα λές, το θέμα είναι να τα δείξεις και έτσι να παρακινήσεις"...!

Έτσι λοιπόν να τι έκανα την πρώτη εβδομάδα: 

Καθάρισα τα φωτιστικά, όσο εύκολο κι αν φαίνεται, δεν είναι. Θέλει κι αυτό το χρόνο του, την φροντίδα του. 
Με ένα νωπό πανί απο μικροϊνες πέρασα λεπτομερώς όλα τα φωτιστικά μας!
 

Ακόμα και τα σποτάκια της κουζίνας !




Μπορεί η διαφορά να μην φαίνεται, αλλά η κάθε νοικοκυρά ξέρει πολύ καλά που κρύβεται η σκόνη και μπορεί να διακρίνει την διαφορά. Τώρα θα μου πεις το έκανες για να το βλέπεις μόνο εσύ;; 
Ναί γιατί;  😊 
Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά !

Φιλιά Ε. 


4 σχόλια:

  1. Ψυχοπλακώθηκα φιληνάδα με τόσες δουλειές! Σου είπα το μυστικό μου..δεν τα πάω καλά με τέτοια και για του λόγου το αληθές χθες Κυριακάτικα μου το κάνανε λαμπίκο το σπίτι. Η αλήθεια βέβαια είναι πως εδώ και 2 μέρες δεν μπορώ ούτε πιάτο να σηκώσω μα..θα περάσει κι αυτό.Αχτιδένια φιλάκια και..βρε..είδα ένα κοκκο σκόνης που σου ξέφυγε πάνω στο φωτιστικό...πάρε σκάλα και πάνε να τον εκτελέσεις! Χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα αχτιδούλα μου καλή! Δε πειράζει και να μείνει και κανένας κοκκος σκόνης! Δε θα τρελαθώ, αλλά κοιτάζοντας τα φωτιστικά καθαρά μου δίνει χαρά να συνεχίσω... να περιποιούμαι το σπίτι μου, τους αγαπημένους μου, το εαυτό μου! Ψυχολογία είναι όλα! Φιλάκια πολλά σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Ελένη! Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;;