Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Ανοιξιάτικη Καθαριότητα!

Δεύτερη προσπάθεια! 

Καθώς προσπαθώ να αναρτήσω και να δημοσιεύσω, κάτι γίνεται και τα διαγράφω καταλάθος. Πάμε πάλι!

Κάθε τέτοια εποχή κάνω την ανοιξιάτικη καθαριότητά του σπιτιού μου.. 
Αγαπώ το πρόγραμμα και την οργάνωση!
Δεν την κάνω μια και εξω, μ αρέσει να κρατάει καιρό και να το ευχαριστιέμαι. 
Παράλληλα έχω τις καθημερινές δουλειές, τις εβδομαδιαίες, του μήνα τις εργασίες καθώς είμαι εργαζόμενη και έχω 2 παιδιά δημοτικού.
Κρατάει 3 μήνες και δεν βιάζομαι καθόλου. 

Το πρόγραμμά μου:
Μάρτιος
Εβδ.1η: Καθάρισμα σχολαστικό όλα τα φωτιστικά του σπιτιού οροφής, δαπέδου κλπ.
Εβδ.2η: Καθάρισμα όλες τις εσωτερικές πόρτες.
Εβδ.3η: Καθάρισμα τη βιτρίνα με τα καλά ποτήρια και μάζεμα τα λίγα χειμερινά διακοσμητικά μου.
Εβδ.4η: Καθάρισμα τοίχους απο δαχτυλιές, διακόπτες και όλα τα κάδρα.
Απρίλιος
Εβδ.1η: Καθάρισμα και φύλαξη όλα τα μπουφάν και χοντρά ρούχα.
Εβδ.2η: Καθάρισμα και φύλαξη παπούτσια.
Εβδ.3η: Καθάρισμα παπλώματα και κουβέρτες και φύλαξη τους.
Εβδ.4η: Ξεκαθάρισμα και οργάνωση ντουλάπες και συρτάρια ρούχων.
Μάιος
Εβδ.1η: Καθάρισμα και αλλαγή ριχτάρια σαλόνι, τραπεζομάντιλα και καλό ξεσκόνισμα τα έπιπλα, καθάρισμα τζάκι.
Εβδ.2η: Μάζεμα χαλιά καλό σκούπισμα και σφουγγάρισμα πάτωμα.
Εβδ.3η: Καθάρισμα μικρό μπαλκόνι,παντζούρια, βοηθητική ντουλάπα και ετοιμασία σιδερώστρας ( εκει σιδερώνω τα καλοκαίρια ).
Εβδ.4η: Καθάρισμα μεγάλο μπαλκόνι, έπιπλα , παντζουρια, μικρή βοηθητική ντουλαπίτσα, περιποίηση φυτά και διακόσμηση.

Και καλώς να έρθει το καλοκαίρι!

Φιλιά, Ε.

2 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι μου, αυτή δεν είναι απλή καθαριότητα..αυτό είναι κάτι δυστυχώς άγνωστο για μένα που έχω μόνιμη να μου τα κάνει και που με τον covit δεν έρχεται και κοντεύω να πάρω τα βουνά! Υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα νοικοκυρές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου καλή μου Αχτίδα, προσπαθώ να κάνω όλα αυτά με υπομονή και χωρίς άγχος. Γι αυτό και μου αρέσει να βγάζω πρόγραμμα. Πολλές είναι οι φορές που δεν θα τα καταφέρω, το ξέρω αυτό, είμαστε άνθρωποι ζωντανοί και με όλα αυτά που γίνονται σίγουρα κάποια αναβάλλονται. Το πρόγραμμα αυτό είναι πολύ καλά μελετημένο και το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν. Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;;