Κυριακή 4 Απριλίου 2021

Οι προσδοκίες μου για τον Απρίλη!

Να κι ο Απρίλης έφτασε!

Και ψάχνω να βρω στις προηγούμενες σελίδες μου, τους στόχους και τα όνειρα μου, τις προσδοκίες μου να το πω καλύτερα.

Αισιοδοξία έχω στο μυαλό μου... και τίποτα άλλο. 

Βρήκα τους στόχους, τις προσδοκίες μου, καλύτερα.. και μετράω απο κει που είχα μείνει.  Αρχίζω πάλι ή έχω φτάσει κάπου;;  Αναρωτιέμαι..  Κι όμως έχω προχωρήσει αρκετά...

Απρίλιος ο μήνας μου! Ναι είναι ο μήνας μου, γιατί γεννήθηκα και ξαναγιεννιέμαι πάλι κάθε Απρίλη. 

Πρώτη φορά αισθάνομαι οτι θέλω να κάνω πολλά πράγματα, νοιώθω τόσο παραγωγική παρόλο που το πρόγραμμα μου είναι γεμάτο μέχρι το ταβάνι.

Οι προσδοκίες μου για τον Απρίλη :

  • Να κάνω την πασχαλινή διακόσμηση στο σπίτι μαζί με τα παιδιά.
  • Να βγαίνουμε όλοι μαζί για περπάτημα κάθε Σάββατο.
  • Να ξεκινήσω το περπάτημα 3-4 φορές την εβδομάδα εντατικά.
  • Να αγοράσω τα φυτά εσωτερικού χώρου που θέλω να ξεκινήσω, σαν νεό χόμπυ και να καλαδέψω τα λουλούδια στο μπαλκόνι μου.
  • Να διαβάσω τη βιογραφία του Γέροντα Παίσου, που έχω ξεκινήσει
  • Να διαβάσω το "Ένα παιδί μετράει τ΄άστρα" του Μ.Λουντέμη (για 2η φορά)
  • Να ξεκινήσω το ράψιμο της εύκολης παντελόνας με λάστιχο (άνετο ανοιξιάτικο και καλοκαιρινό ρούχο).
  • Να συνεχίσω καθημερινά να πίνω 2 λίτρα νερό, να τρώω 2 φρούτα για σνακ και 1 σαλάτα για βράδινό.
  • Να κουρέψω επιτέλους το μαλλί (ναι μη γελάτε είναι προσδοκία για μένα που πάω 2 φορές το χρόνο στο κομμωτήριο και ήταν κλειστό).
  • Να δω 1 ντοκιμαντέρ (να μάθω κάτι). Διάλεξα αυτό 

  • Να ξεκινήσω την φροντίδα σώματος (απολέπιση και ενυδάτωση - προετοιμασία για καλοκαίρι).
  • SOS Να ξεκινήσω να βάζω αντηλιακό προσώπου με μεγαλύτερο δείκτη προστασίας. 
  • Να κάνω 6 αναρτήσεις στο blog μου. 

Και μην ξεχνάτε τους στόχους, τα όνειρα, τις προσδοκίες που θέσατε στην αρχή της χρονιάς. Κάντε το πλάνο σας, γιατί "στόχος χωρίς πλάνο θα μείνει απλά ένα όνειρο".

Φιλιά Ε.
 



4 σχόλια:

  1. Είχα γράψει σχόλιο αλλά δεν το βλέπω Ελεν μου σου ευχομαι οι προσδοκίες σου για τον Απρίλη να ευοδωθούν...γιατί όπως λες, "στόχος χωρίς πλάνο θα μείνει απλά ένα όνειρο".
    Καλη εβδομάδα να έχεις !🌻🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Ακριβώς έτσι είναι.. θα έχω update προσδοκιών!! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Είναι όμορφο να βρούμε τις παλιές περπατησιές μας πριν από αυτήν την πορεία που μας επέβαλλε το φόβο και την αγωνία. Και μέσα από τα θέλω μας ανασταίνεται κι ο παλιός εαυτός μας. Εύχομαι δύναμη ψυχής να βρεις αυτό που σε γεμίζει. Καλώς σε βρήκα Ελένη!
    Καλημέρα! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλώς ήρθες!!!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;;