Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Νηστεία και δίαιτα!

Καλή Σαρακοστή! Υγεία και καλό αγώνα να έχουμε όλοι!

Έφτασε λοιπόν και η Καθαρά Δευτέρα... τι κρίμα που δεν μπορέσαμε να βρεθούμε με τους αγαπημένους μας φίλους και συγγενείς, να πάμε λίγο στην εξοχή, να πάρουμε τον αέρα μας. 

Τον αέρα της "ελευθερίας" αλλά, ας είμαστε υγιείς και θα έρθουν επόμενες. Να προσέχουμε μόνο!!

Κι εμείς χαλαρά φέτος οικογενειακά φτιάξαμε τα Σαρακοστιανά μας, πετάξαμε λίγο τον αετό μας και πήραμε μια ανάσα ξεκούρασης. 




Λίγο μου "άρπαξαν" οι λαγάνες αλλά ήταν σούπερ τραγανές και νόστιμες. Και του χρόνου να είμαστε όλοι μαζί και καλά!

Είπα φέτος να νηστέψω κανονικά σε όλα, νοιώθω πιο έτοιμη να το κάνω αυτό, παλιότερα έλεγα μόνο το κρέας, τώρα όμως νομίζω οτι έχω διαβάσει αρκετά, έχω μελετήσει πολύ και εφόσον δεν υπάρχουν προβλήματα υγείας θα δώσω κι εγώ τον αγώνα μου. Θα το κάνω όχι μόνο για θρησκευτικούς λόγους, αλλά και για την αποτοξίνωση του οργανισμού μου απο κάθε ζωικής μορφής τροφή. 

Το έχετε σκεφτεί οτι απο το πρωί ως το βράδυ το φαγητό μας αποτελείται απο επεξεργασμένα τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Δε σκεφτόμαστε καν "φυσικά" νομίζω! Έχουμε ξεχάσει οτι παλιά το κρέας, το τυρί τα είχαν μόνο στις γιορτές και τις αργίες. 

Θα δώσω λοιπόν την ευκαιρία στον οργανισμό μου να αποτοξινωθεί. Επίσης αν προσέξω την ποσότητα σε ψωμί και λάδι που θα τρώω, είναι ένας καλός τρόπος να χάσω και κανά κιλό. 

Παρακάτω σας γράφω τις επιλογές μου (στα δικά μου γούστα):

ΠΡΩΙΝΑ (κατά τις 8)

  • φρυγανιά με ταχίνι ή μαρμελάδα
  • πανκεικς με βρώμη, μπανάνα και γάλα αμυγδάλου
  • παξιμάδι με ντομάτα ελιά και ρίγανη
  • πόριτζ (αποβραδίς μουλιασμένη βρώμη σε γάλα αμυγδάλου) σερβίρω το πρωί με αποξ.φρούτα και ξηρούς καρπούς και μέλι
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ (στη δουλειά κατά τις 13:30)
  • σαλάτες με βραστά λαχανικά
  • σαλάτες με ωμά λαχανικά 
  • σαλάτες με όσπρια 
  • κουλούρι Θεσσαλονίκης με λίγο χαλβά και ελιές (η έυκολη λύση, αν δεν προλάβω να φτιάξω κάτι)

ΒΡΑΔΙΝΑ (γεύματα που τρώω οταν σχολάω απο τη δουλειά κατά τις 17:30)

  • λαδερά (αρακά, φασολάκια, μπάμιες, μπριάμ, γεμιστά)
  • σούπες (λαχανόσουπα ή μανιταρόσουπα)
  • όσπρια (φακές, φασολάδα, ρεβίθια, γίγαντες)
  • θαλασσινά (καλαμαράκια, χταποδάκι, σουπιές)
  • ζυμαρικά με κιμά απο σόγια ή κόκκινη σάλτσα
ΣΝΑΚ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • φρέσκα φρούτα 
  • λαχανικά κομμένα σε στικς με ταραμοσαλάτα
  • χορτόπιτες νηστίσιμες 
  • ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα
ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ (γιατί στην καραντίνα επιβάλλεται)
  • πίτσα με λαχανικά και τυρί νηστίσιμο
  • τυλιχτό με φαλάφελ
  • μπέργκερ με μπιφτέκι λαχανικών 
ΓΛΥΚΑ 
  • νηστίσμο κέικ 
  • χαλβάς
  • παστέλι 
  • σοκολατάκι υγείας 

Υπάρχουν τόσες πολλές ιδέες για υγιεινά και έυκολα φαγητά, ελπίζω να σας έδωσα έμπνευση να φτιάξετε κι εσείς το δικό σας υγιεινό πρόγραμμα νηστείας, πάντα εφόσον δεν υπάρχουν λόγοι υγείας

Φιλιά Ε. 

2 σχόλια:

  1. Σε ζηλεύω πραγματικά για την θέληση σου να τα βάζεις όλα σε πρόγραμμα ακόμα και την νηστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Αχτιδούλα μου, ναι μ αρεσει ολα να τα βάζω σε πρόγραμμα. Εχω δοκιμάσει χωρίς πρόγραμμα αλλά τότε χάνομαι, δε μπορώ. 😊 Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;;