Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Καθημερινές δουλειές του σπιτιού! Το δικό μου σύστημα!

Γεια σας,

Λοιπόν δεν ασχολούμαι όλη μέρα με το σπίτι... 
Δε προλαβαίνω να το κάνω αυτό, άσε που βαριέμαι! 
Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε, να διαβάσουμε, να μάθουμε, να παίξουμε, να αναπτύξουμε τις σχέσεις μας!

Κάνω μόνο τα παρακάτω και βγαίνω ασπροπρόσωπη πάντα. Επίσης είμαι πρωινός τύπος και όταν επιστρέψω απο τη δουλειά μόνο με τα παιδιά μου ασχολούμαι και με τίποτα άλλο. Έχω καταλήξει σε ένα σύστημα μετά απο πολλές δοκιμές. 

Έχω δοκιμάσει τη flylady, έχω δοκιμάσει τη clean mama και άλλα συστήματα που δεν έχω συγκρατήσει τα ονόματά τους. 
Απο όλες έχω κρατήσει αυτά που με βολεύουν εμένα και σας παραθέτω την καθημερινή μου ρουτίνα με τις δουλειές του σπιτιού:

Να σας πω επίσης οτι ξυπνάω στις 5:00 και κάνω πρώτα το πρωινό μου τελετουργικό (θα σας πω σε άλλη ανάρτηση) και μετά αυτά που γράφω..
  1. Πλυντήριο ρούχων (κάθε μέρα 1 πλύση εκτός Κυριακής) 
  2. Άδειασμα πλυντηρίου πιάτων. 5 λεπτά 
  3. Μαγείρεμα* και καθάρισμα κουζίνας. 30 λεπτά
  4. Αέρισμα χώρων - στρώσιμο κρεβάτι - ηλεκτρική σκούπα γρήγορη. 5 λεπτά 
  5. Απλωμα ρούχων και μάζεμα απλωμένων (διαχωρισμό αυτών που πάνε για σίδερο και τα υπόλοιπα στη θέση τους). 5 λεπτά
  6. Πέρασμα γρήγορο το μπάνιο με απολυμαντικό σπρέι. 2 λεπτά
  7. Εβδομαδιαία δουλειά (10 λεπτά Δευτέρα εως Πέμπτη, θα σας κάνω άλλη ανάρτηση).
  8. Δουλίτσα εποχής (10 λεπτά συνήθως 1-3 φορές την εβδομάδα. Αν είναι κάτι χρονοβόρο γίνεται Σάββατο).
  9. Πέταγμα σκουπιδιών, φεύγοντας το πρωί ο σύζυγος..
* όσο μαγειρεύεται το φαγητό μπορεί να έχω τελειώσει τα πάντα.

Το βράδυ απο δουλειές κάνω μόνο τα εξής: 
  1. Όλα τα πιάτα και τα σκεύη στο πλυντήριο. (συνήθως ο σύζυγος)
  2. Ετοιμασία πλυντηρίου ρούχων (το πρωί πατάω το κουμπί)
  3. Συμμάζεμα ότι δεν είναι στη θέση του (κυρίως τα παιδιά)
Αυτά ..

Φιλιά Ε. 


4 σχόλια:

Σχολιάκι;;