Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

Καλοκαιρινοί στόχοι!!

Δεν θα πάω διακοπές φέτος!! 
Άλλωστε έχω να πάω 2 χρόνια και... πριν τα 2 χρόνια είχα να πάω 3... δεν παραπονιέμαι όμως. 
Μ' αρέσει και σπίτι, μου αρκεί μια Κυριακή να δω τη θάλασσα, να με δει λίγο ο ήλιος. Μου αρκεί μια βραδινή έξοδο σε ένα μπαρ στη παραλιακή. 
Και αυτό θα είναι το καλοκαίρι μου, αυτό θα είναι η ανάμνησή μου για φέτος.
Έτσι κι αλλιώς έχω πολλά να κάνω!
Αφού τα παιδιά πάνε στο χωριό (είμαστε απο τους τυχερούς που μας κρατάνε τα παιδιά το καλοκαίρι ο παππούς και η γιαγιά, θα μου λείψουν βέβαια πάλι), θα κάνω τα εξής:
1. Θα επιστρέψω στο γυμναστήριο γιατί μετά τη καραντίνα το χρειάζομαι πραγματικά.
2. Εννοείται οτι θα κάνω τη γενική καθαριότητα του σπιτιού με λεπτομέρεια. 
3. Θα ράψω 2 μπλούζες που έχω σταμπάρει και έχω τα πατρόν. 
4. Θα ακούσω τη λίστα που έχω φτιάξει με τα podcast ( αυτοβελτίωσης) .
5. Θα πάω βραδινή βόλτα με τον άντρα μου για ποτό και 1 με 2 μπάνια στη θάλασσα .
6. Θα προσπαθήσω να τελειώσω τα βιβλία που έχω βάλει στόχο να διαβάσω για φέτος.
7. Θα κοιμηθώ κάποια πρωινά μέχρι αργά έτσι γιατί είμαι άνθρωπος κι εγώ. 
8. Θα δω 2 σειρές που έχω βάλει στο μάτι. 
9. Δε θα μαγειρέψω για 4 εβδομάδες τίποτα
Μόνο σαλάτες φρούτα και κανα ντελίβερι... 
10. Θα ασχοληθώ με το blog μου.

Κάπως έτσι είναι για μένα οι διακοπές!!!
Εσείς τι θα κάνετε φέτος;

Φιλιά 
Ε.


2 σχόλια:

  1. Μια χαρά θα κάνεις γλυκιά μου γιατί εξασκείς το πιο δύσκολο και χωρίς πληρωμή επάγγελμα, σύζυγος και μητέρα. Αν και πιστεύω πως πάλι πρώί θα σηκωθείς...δεν ξέρεις τι είναι η συνήθεια!Εγώ θα συνυνηστούσα να κάνεις..τρελλίτσες, διέγραψε από τη μνήμη σου τα καθήκοντα που είχες και δες τον άνδρα σου όπως τον έβλεπες πριν τον παντρευτείς! Άσε τις λίστες και ζήσε την κάθε στιγμή, όπως έχω πει: Η ευτυχία είναι στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ! Σίγουρα κάτι τέτοιο θα κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;;