Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Τα νέα μου και οι στόχοι μου!

Καλοκαιράκι που θα περάσει σαν νεράκι είναι το φετινό..

Μέχρι να το σκεφτώ και να πάρω την λιγοστή αδειά μου, κοντεύει να φύγει. 

Λίγα πράγματα έχω πετύχει απο τους στόχους μου ,  ίσως γιατί ήμουν πραγματικά πολύ κουρασμένη. Κοιμάμαι λες και εχω να κοιμηθώ χρόνια.. 

Τι είναι αυτό πάλι; 

Δεν πειράζει χρειάζεται κι αυτό !! 

Λοιπόν τι έχω καταφέρει μέχρι τώρα:

1. Θα επιστρέψω στο γυμναστήριο γιατί μετά τη καραντίνα το χρειάζομαι πραγματικά.
ΠΗΓΑ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, ΕΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΗ ΒΕΒΑΙΑ
2. Εννοείται οτι θα κάνω τη γενική καθαριότητα του σπιτιού με λεπτομέρεια. 
ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΗ
3. Θα ράψω 2 μπλούζες που έχω σταμπάρει και έχω τα πατρόν. 
ΔΕΝ ΕΡΑΨΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ
4. Θα ακούσω τη λίστα που έχω φτιάξει με τα podcast ( αυτοβελτίωσης) .
ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΟΛΑ 
5. Θα πάω βραδινή βόλτα με τον άντρα μου για ποτό και 1 με 2 μπάνια στη θάλασσα .
ΚΑΙ ΒΟΛΤΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΠΑΝΟ ΠΗΓΑ
6. Θα προσπαθήσω να τελειώσω τα βιβλία που έχω βάλει στόχο να διαβάσω για φέτος.
ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΚΟΜΑ 
7. Θα κοιμηθώ κάποια πρωινά μέχρι αργά έτσι γιατί είμαι άνθρωπος κι εγώ. 
ΚΑΛΑ ΕΔΩ ... ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ
8. Θα δω 2 σειρές που έχω βάλει στο μάτι. 
ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΛΙΣΤΑ
9. Δε θα μαγειρέψω για 4 εβδομάδες τίποτα
Μόνο σαλάτες φρούτα και κανα ντελίβερι... 
ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΩ 
10. Θα ασχοληθώ με το blog μου.
ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Τώρα θα μου πείτε και γιατί μας δίνεις αναφορά;
Ετσι ένοιωσα την αναγκη να πω τι έχω κάνει μέχρι τώρα για να προχωρήσω στους επόμενους στόχους μου!!
Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και να βάζετε στόχους, αλλά πιο πολύ να αναλαμβάνετε δράση!!!!


Φιλιά Ε.


2 σχόλια:

  1. Μια χαρά πραγματοποίησες τους στόχους σου γλυκιά μου, νομίζω πως τελικά ουδέν κακό αμοιγές καλού..Νομίζω πως εσείς οι νέοι θα έχετε να διηγείστε την δική σας περιπέτεια στο χρόνο του Κορονοϊού όπως θα μείνει στην ιστορία.Πιστεύω πως από κάθε τι που μας συμβαίνει κερδίζουμε και κάτι..έστω και μικρό..μα κάτι μας μένει...κάτι να λέμε. Το μπλοκόσπιτο σου μη το ξεχνάς, θέλει κι αυτό το...ξεσκονισματάκι του..τα καφεδάκια και τα κουλουράκια στο...τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχτιδούλα μου σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Σίγουρα θα έχουμε να λέμε ιστορίες με το κορονοιό αρκεί να σταθούμε τυχεροί και να μην πάθουμε τίποτα. Όντως το ξεσκονισματάκι στο μπλογκ χρειάζεται. Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;;