Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Συνδυασμοί και στυλ!

Θέλω πολύ να βρω το στυλ που μου ταιριάζει...

Θα πρέπει ομως πρώτα να χάσω μερικά κιλά, όχι γιατί τότε θα έχω στυλ, αλλά θα έχω περισσότερες επιλογές σε αυτά που μου αρέσουν..

Πάντα κάθε Κυριακή φτιάχνω τα ντυσίματα και τους συνδυασμούς για την εβδομάδα που έρχεται. Επιλέγω τότε γιατί όλα τα ρούχα είναι πλυμμένα, σιδερωμένα και στη θέση τους.

Το ίδιο κάνω και στα παιδιά....( καλή αρχή με το σχολείο)!!
Για αυτήν την εβδομάδα λοιπόν επέλεξα τα παρακάτω:



Έτσι η εβδομάδα ξεκινάει οργανωμένα !!

Φιλιά Ε. 

2 σχόλια:

  1. Η οργάνωση στην ζωή μας είναι το αλφα και το ωμέγα.. και πολύ καλά κάνεις ..έτσι πολύτιμο χρόνο να κάνεις και άλλα πράγματα που σου αρέσουν..
    Οι συνδιασμοί στα ρούχα τσάντα και παπούτσια είναι πολύ όμορφοι αρκεί να νιώθεις εσύ καλά μέσα τους..
    Καλώς σε βρήκα να περνάς όμορφα με ότι κάνεις ..
    Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.. καλό σου μήνα..θα τα λέμε..καλο σου ξημερωμα..!!! 🌙🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο νέο μου μπλογκοσπιτάκι... σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;;